Офіційний сайт Федорівської сільської ради Пологівського району Запорізької області

Розділи

Календар

« Березень 2024 »
Пн   4 11 18 25
Вт   5 12 19 26
Ср   6 13 20 27
Чт   7 14 21 28
Пт 1 8 15 22 29
Сб 2 9 16 23 30
Нд 3 10 17 24 31

Пошук

Оголошення

Протокол громадських слухань від 11.03.2017р

ПРОТОКОЛ
ГРОМАДСЬКИХ СЛУХАНЬ

1. Тема: Щодо добровільного об’єднання територіальних громад міста Пологи Пологівської міської ради, села Басань, села Ожерельне Басанської сільської ради, села Вербове Вербівської сільської ради, села Григорівка Григорівської сільської ради, села Інженерне, села Новофедорівка, села Павлівське, села Новокарлівка, села Багате, села Українське Інженерненської сільської ради, села Костянтинівка, села Решетилівське, села Чумацьке Костянтинівської сільської ради, села Новоселівка, села Шевченка, села Межиріч Новоселівської сільської ради, села Пологи, села Івана Франка Пологівської сільської ради, села Семенівка, села Дмитрівське, села Нова Дача Семенівської сільської ради, села Тарасівка, села Шевченкове, села Романівське, села Андріївське Тарасівської сільської ради, села Федорівка, села Балочки, села Бурлацьке, села Золота Поляна, села Красноселівка, села Хліборобне, села Чкалова, села Тернове Федорівської сільської ради у Пологівську об'єднану територіальну громаду з центром у місті Пологи

с. Федорівка 11 березня 2017 року

Місце проведення громадських слухань: вул. Шкільна , 49, с. Федорівка, Пологівського району , Запорізької області ( Федорівський сільський будинок культури).
Присутні: учасники громадських слухань у кількості 97 чоловік (список додається). З них наділені правом голосу 97 чоловік.
Дата та час проведення громадських слухань: 11 березня 2017 року, початок –11.00, закінчення 12.00год.
Запрошено Пологівського міського голову Коноварленка Ю.А.
Порядок денний:
1.Обрання головуючого, секретаря та членів лічильної комісії.
2.Затвердження порядку денного та регламенту слухань.
3.Розгляд ініціативи міського голови Пологівської міської ради про добровільне об’єднання територіальних громад міста Пологи Пологівської міської ради, села Басань, села Ожерельне Басанської сільської ради, села Вербове Вербівської сільської ради, села Григорівка Григорівської сільської ради, села Інженерне, села Новофедорівка, села Павлівське, села Новокарлівка, села Багате, села Українське Інженерненської сільської ради, села Костянтинівка, села Решетилівське, села Чумацьке Костянтинівської сільської ради, села Новоселівка, села Шевченка, села Межиріч Новоселівської сільської ради, села Пологи, села Івана Франка Пологівської сільської ради, села Семенівка, села Дмитрівське, села Нова Дача Семенівської сільської ради, села Тарасівка, села Шевченкове, села Романівське, села Андріївське Тарасівської сільської ради, села Федорівка, села Балочки, села Бурлацьке, села Золота Поляна, села Красноселівка, села Хліборобне, села Чкалова, села Тернове Федорівської сільської ради у Пологівську об'єднану територіальну громаду з центром у місті Пологи

1. Слухали: Обрання головуючого, секретаря та членів лічильної комісії.

Виступили: Кірічок Ю.В., яка запропонував обрати голову та секретаря громадських слухань.

Пропозиції:
Кірічок Ю.В., яка запропонувала обрати головою громадських слухань: Черноуса В.І. та секретарем громадських слухань Стус Л.В..
Стус Л.В., запропонувала обрати лічильну комісію в складі трьох осіб: Жукувіну А.О. , Гунько Н.Г. та Кірічок Ю.В..
Кірічок Ю.В._, яка запропонувала голосувати списком.

Вирішили:
1. Обрати головою громадських слухань – Черноуса В.І.___; секретарем громадських слухань – Стус Л.В._
2. Затвердити лічильну комісію громадських слухань: у складі трьох осіб:
Жукувіну А.О. , Гунько Н.Г. та Кірічок Ю.В _________
3. Голосували:
- «за» - 97____ (Дев’яносто сім ) голосів;
- «проти» - __0_ (Нуль) голосів;
- «утрималися»- 0_(Нуль) голосів.

2. Слухали: Затвердження порядку денного та регламенту слухань.

Виступили: голова громадських слухань _Черноус В.І._, який запропонувала:
1. Прийняти регламент роботи: для виступу ініціатора громадських слухань -30 хв.; для виступу присутніх – 5хв.; для запитань - 3хв.
Вирішили:
1. Затвердити наступний регламент для виступу ініціатора громадських слухань – 30 хв.; для виступу присутніх – 5хв.; для запитань -3хв.
2. Затвердити наступний порядок денний:
1. Обрання головуючого, секретаря та членів лічильної комісії.
2. Затвердження порядку денного та регламенту слухань.
3. Розгляд ініціативи міського голови Пологівської міської ради про добровільне об’єднання територіальних громад міста Пологи Пологівської міської ради, села Басань, села Ожерельне Басанської сільської ради, села Вербове Вербівської сільської ради, села Григорівка Григорівської сільської ради, села Інженерне, села Новофедорівка, села Павлівське, села Новокарлівка, села Багате, села Українське Інженерненської сільської ради, села Костянтинівка, села Решетилівське, села Чумацьке Костянтинівської сільської ради, села Новоселівка, села Шевченка, села Межиріч Новоселівської сільської ради, села Пологи, села Івана Франка Пологівської сільської ради, села Семенівка, села Дмитрівське, села Нова Дача Семенівської сільської ради, села Тарасівка, села Шевченкове, села Романівське, села Андріївське Тарасівської сільської ради, села Федорівка, села Балочки, села Бурлацьке, села Золота Поляна, села Красноселівка, села Хліборобне, села Чкалова, села Тернове Федорівської сільської ради у Пологівську об'єднану територіальну громаду з центром у місті Пологи

Голосували:
«за» - 97____ (Дев’яносто сім ) голосів;
«проти» - __0_ (Нуль) голосів;
«утрималися»- 0_(Нуль) голосів
3. Слухали: Розгляд ініціативи міського голови Пологівської міської ради про добровільне об’єднання територіальних громад добровільного об'єднання територіальних громад міста Пологи Пологівської міської ради, села Басань, села Ожерельне Басанської сільської ради, села Вербове Вербівської сільської ради, села Григорівка Григорівської сільської ради, села Інженерне, села Новофедорівка, села Павлівське, села Новокарлівка, села Багате, села Українське Інженерненської сільської ради, села Костянтинівка, села Решетилівське, села Чумацьке Костянтинівської сільської ради, села Новоселівка, села Шевченка, села Межиріч Новоселівської сільської ради, села Пологи, села Івана Франка Пологівської сільської ради, села Семенівка, села Дмитрівське, села Нова Дача Семенівської сільської ради, села Тарасівка, села Шевченкове, села Романівське, села Андріївське Тарасівської сільської ради, села Федорівка, села Балочки, села Бурлацьке, села Золота Поляна, села Красноселівка, села Хліборобне, села Чкалова, села Тернове Федорівської сільської ради у Пологівську об'єднану територіальну громаду з центром у місті Пологи

Виступили: Коноваленко Ю.А., який повідомив про свою ініціативу про добровільне об’єднання сіл району у Пологівську об'єднану територіальну громаду з центром у місті Пологи.
Урядом 1 квітня 2014 року була схвалена Концепція реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні та затверджено План заходів з її реалізації.
Відповідно до цього Плану було внесено зміни до Бюджетного та Податкового кодексів України. Так, зміни до Бюджетного кодексу фактично є основою для стимулювання громад до об’єднання. А саме, бюджети об’єднаних громад переходять на прямі міжбюджетні відносини з державним бюджетом. Наприклад, якщо місто Пологи об’єднається з суміжними територіальними громадами сіл Пологівського району, то така об’єднана громада, відповідно до Бюджетного кодексу, наділяється повноваженнями та ресурсами, як у міст обласного значення. Натомість територіальні громади, які не візьмуть участь у об’єднанні, залишаються осторонь цього процесу та позбавляються права на виконання делегованих державою повноважень ОМС.
Парламентом ухвалено ЗУ «Про добровільне об’єднання територіальних громад», а Урядом для забезпечення його реалізації затверджено Методику формування спроможних територіальних громад. Саме ці акти визначають, яким чином має відбуватись об’єднання громад для того щоб вони стали спроможними.
Спроможною територіальною громадою є така громада, в якій місцеві джерела наповнення бюджету, інфраструктурні та кадрові ресурси є достатніми для вирішення питань місцевого значення в інтересах жителів громади.
На сьогодні переважна більшість територіальних громад України, маючи право вирішувати питання місцевого значення, неспроможна їх виконувати через брак власних коштів, занепад або відсутність інфраструктури, а також брак кадрів відповідної кваліфікації. Тому значна частина питань місцевого значення не вирішується належним чином.
Метою реформи місцевого самоврядування є, передусім, забезпечення його спроможності самостійно, за рахунок власних ресурсів, вирішувати питання місцевого значення.
Головна рушійна сила – фінансова децентралізація. Якщо громада розумітиме, що вона має повноваження і фінансову підтримку на виконання цих повноважень, вона буде розвиватись. Перш за все мова йде про зарахування до бюджетів об’єднаних громад 60% податку на доходи громадян (раніше в нас було 25%, а в 2015 році цей податок зарахували до районного бюджету). Отже, є фінансова мотивація та логіка для об’єднання.
Також з додаткових ресурсів в ході реформи об’єднана громада отримає власний земельний податок. При цьому до юрисдикції ради, у разі об’єднання, передаються всі землі відповідної громади, в тому числі й за межами населених пунктів.
В цьому році було запроваджено обов’язковий місцевий податок на нерухоме майно (100%) та 5% від продажу пального на АЗС, алкогольних та тютюнових виробів. Крім того за бюджетами місцевого самоврядування залишаються такі джерела, як раніше закріплені місцеві податки і збори.
Однак навіть наділення цими ресурсами переважної більшості наявних дрібних територіальних громад їхньої спроможності не забезпечить. Надмірна частина ресурсів у таких громадах і далі витрачатиметься на утримання управлінського апарату, а для реалізації серйозних проектів місцевого розвитку коштів не вистачатиме. Тому реформа місцевого самоврядування, враховуючи позитивний як європейський, так і власний історичний досвід, передбачає об’єднання територіальних громад.
При цьому за кошти платників податків утримуватиметься одна рада, один голова, один виконком, а не декілька – що збереже кошти для реальних справ. З більшої території до місцевого бюджету можна зібрати значно більші податкові обсяги. Громада зможе більше отримувати доходи і відповідно більше розпоряджатися видатками.
Однак об’єднання території громад не може бути довільним, воно має свої логічні межі. Відтань від центру громади до їх найдальшого населеного пункту має бути такою, щоб у екстрених випадках її не довше ніж за 30 хв. могли подолати пожежна команда, швидка допомога, поліцейський патруль. Адже допомога, надана через більший проміжок часу, різко втрачає ефективність.
Після об’єднання громад села, які не матимусь власних сільрад, будуть представлені в місцевій раді своїми депутатами, а у виконкомі – сільськими старостами. Старости та депутати здійснюватимуть зв'язок між односельцями і владою громади та вирішуватимуть різні проблеми його жителів у раді та виконкомі.
Отже об’єднана громада одержує додаткові фінансові та майнові ресурси. Основні з них:
- 60% ПДФО (зараз 0) на власні повноваження;
- право розпоряджатися землями на території об’єднаної громади (поза межами населеного пункту в т.ч.);
- державні субвенції (медична, освітня);
- держава здійснюватиме фінансову підтримку шляхом надання коштів на формування інфраструктури згідно з планом соціально-економічного розвитку територіальної громади. Загальний обсяг фінансової підтримки ділитиметься між бюджетами об’єднаних громад пропорційно до їхньої площі та кількості сільського населення.
В спроможних територіальних громадах органи місцевого самоврядування мають забезпечити надання всіх необхідних громадянам публічних послуг. Для цього необхідні приміщення для розміщення відповідних служб. При цьому в районних центрах ОМС об’єднаних громад отримають існуючу інфраструктуру та повноваження, які на сьогодні є в наявності у районних державних адміністрацій (районних рад). Тобто повноваження у сфері освіти, охорони здоров’я, соціального захисту тощо здійснюватимуть ОМС об’єднаних громад, а не місцеві державні адміністрації.»

Виступили:
Жуковін Петро Петрович – висловив свою думку , що до політичних проблем в країні
Чабан Анатолій Михайлович - висловив свою думку , що об’єднуватися потрібно.

Вирішили: об'єднати село Федорівка, село Балочки, село Бурлацьке, село Золота Поляна, село Красноселівка, село Хліборобне, село Чкалова, село Тернове Федорівської сільської ради у Пологівську об'єднану територіальну громаду з центром у місті Пологи

1. Голосували
- «за» - 97 (Дев'яносто сім) голосів;
- «проти» - 0 (Нуль) голосів;
- «утрималися»- 0_(Нуль) голосів

Голова громадських слухань    підпис     Черноус В.І.

Секретар громадських слухань   підпис  Стус  Л.В.

Лічильна комісія   підписи    Кірічок Ю.В.      Жуковіна А.О.      Гунько Н.Г.

 

Протокол громадських слухань від 11.03.2017.doc

Вівторок, 14 Березня 2017 14:18 | Переглядів: 803