Офіційний сайт Федорівської сільської ради Пологівського району Запорізької області

Розділи

Календар

« Березень 2024 »
Пн   4 11 18 25
Вт   5 12 19 26
Ср   6 13 20 27
Чт   7 14 21 28
Пт 1 8 15 22 29
Сб 2 9 16 23 30
Нд 3 10 17 24 31

Пошук

Центр надання адміністративних послуг

Про відділ «ЦНАП» Федорівської сільської ради

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» при виконавчому комітеті Федорівської сільської ради створено рішенням Федорівської сільської ради № 3 від 17.03.2020 року з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг фізичним та юридичним особам.

На веб-порталі Ви завжди можете дізнатися про місце розташування, графік роботи та перелік послуг, які надаються у відділі «Центр надання адміністративних послуг», отримати інформацію про порядок та спосіб отримання адміністративних послуг, вивчити перелік необхідних документів.

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» розташований за адресою: 70627 Запорізька область Пологівський район село Федорівка, вулиця Шкільна, будинок 47 (адмінбудинок сільської ради, на першому поверсі).

Крім того, працює віддалене місце для роботи спеціаліста що виконує обов'язки адміністратора за адресами:

- Запорізька область с. Новоселівка, вул. Гагаріна , будинок 80 .

Контакти:

Телефон: (06165) 37398

Електронна пошта: fedorivkacnap@ukr.net

Офіційна сторінка на сайті Федорівської сільської ради :

http://www.fedorivkarada.gov.ua/tsnap/

Виконує обов'язки начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» Федорівської сільської ради – КІРІЧОК Юлія Вікторівна .

Основні принципи роботи:

верховенство права, законність, юридична визначеність.
стабільність.
рівність перед законом.
відкритість та прозорість.
оперативність та своєчасність.
доступність інформації про надання адміністративних послуг.
захищеність персональних даних.
раціональна мінімізація кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг.
неупередженість та справедливість.
доступність та зручність для суб’єктів звернення.
запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг.
забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.

Основні завдання:

організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.
забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.
видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішень про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.
надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.